kontaktujte nás

 

Zaujala vás naše nabídka a chcete se v souvislosti s ní na něco zeptat?

Chcete se poradit o tom, jakou konfiguraci zvolit u sestavy, kterou se chystáte si objednat?

Prodiskutovat volbu konkrétních komponentů?

Napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře níže na této stránce nebo pošlete e-mail na uvedenou emailovou adresu. Odpovídáme do 24 hodin, ale často i dříve.

Můžete nám taky zavolat na číslo +420 721 601 429

toplinecomp.cz

  

ATHELAS Computing s.r.o.

Šárecká 25/1023

160 00 Praha 6 – Hanspaulka

IČO: 06833748

DIČ: CZ06833748

289843 C vedená u Městského soudu v Praze

+ 420 721 601 429

FB messenger

 

bankovní spojení

2801382722 / 2010 , Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1

Účet pro platby v EUR: 2001382732 / 2010, IBAN: CZ6620100000002001382732, Swift: FIOBCZPPXXX

Účet pro platby v USD: 2701382725 / 2010, IBAN: CZ7820100000002701382725, Swift: FIOBCZPPXXX

TOPLINECOMP.CZ  Šárecká 25/1023, Praha 6, 160 00, Czech Republic

Frequently Asked Questions

Než nám pošlete zprávu, přečtěte si prosím odpovědi na často kladené otázky.

Jak si můžu objednat svou sestavu?

Objednávejte přes e-shop na těchto stránkách. U vybrané sestavy si můžete zvolit konfiguraci vybraných komponentů. Máte-li zvláštní přání nebo dotazy, napište nám nebo nám zavolejte.

Jak je to s platbou za sestavu?

Platbu je potřeba provést předem některou z metod nabízených v e-shopu nebo převodem na účet.

Jak dlouho bude trvat postavení mého PC?

Hotovou, odladěnou a stress testy prověřenou sestavu vám dodáme do 21 dní od přijetí platby.

Jak bezpečné je vodní chlazení?

Vodní chlazení v našich sestavách na zakázku je postavené výhradně z nejkvalitnějších a nejbezpečnějších materiálů včetně speciálních těsnění. Únik chladící kapaliny je vyloučen.

Jak funguje doprava hotové sestavy?

Sestavy doručujeme výhradně individuální dopravou na místo určené zákazníkem ve smluveném termínu. Doručení je zdarma na celém území České republiky. Doručení do dalších vybraných zemí je zpoplatněno sazbou za ujeté kilometry.

Jak je to se zárukou?

Poskytujeme záruku na komponenty, ze kterých se skládá sestava. Záruční doba jednotlivých komponentů záleží na podmínkách výrobce, obvykle je to 24 měsíců. Na naši práci – tedy způsob zapojení a nastavení komponentů – poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud se rozhodnete využít i náš servis, prodlužuje se záruka na práci na 36 měsíců.

Jak funguje váš servis? S čím mi můžete pomoci?

Náš nadstandardní servis vám pomůže udržet vaši sestavu dlouhodobě mladou a na špičce výkonu – pravidelně zkontrolujeme stav sestavy, vybereme a nainstalujeme nové výkonnější komponenty a zprostředkujeme prodej původních komponentů. Šetříme váš čas a nervy. Rozsah služeb se liší podle zvoleného servisního balíčku.